Mera nallar..


Här kommer de andra två tavlorna jag lyckades få klara.
De blev väldigt söta... funderar på att göra fler likadana. Kan ju variera med olika
ramar för att passa olika rum..

Ropade in en auktion i helgen med en massa glansiga broderigarner. Jag har
absolut ingen aning om vad jag ska göra med dessa, hoppas att det blir fint.
Min vana trogen, hatar jag att brodera med såna trådar.. men det blir jätte fint och
effektfullt när det är klart!!

Nu har det börjat att klia i fingrarna, måste starta med mitt nästa projekt.
Vet bara inte vad.... wish me luck!!

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Nämen nämen har du en blogg åsså. Och inte har du sagt ngt ??!! Fy fy Anna lilla !! Kram Jenny.

2008-12-15 @ 22:43:57
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0