Roliga fredag!

Morgonen började i lugnets tecken! Softade lite med frukost, en
surr-humla till dotter och lite chat med S.
Såg Barbie och Diamantslottet med lillan. Även om hon sett den
några gånger, kan hon se den en miljon gånger till! Min lilla sötnos!

Bokade träff med S o E. Det blev en rolig rundtur på stan, med en del
fina fynd och fika på Röda Lyktan! Hade som vanligt världens bästa
servitris!! Tack M!!
Hittade äntligen en ny vårjacka..!!

Väl hemma, var det full rulle. Barnen tog sin första cykeltur, och middag
på det. Passade på att koka ihop lite Creme Caramel! Det är så himla
gott! Absolut inga kalorier i den!  ;)




Testade en till kaffet på kvällskvisten!

Har nu påbörjat ett nytt broderi. En Hello Kitty igen.
Kommer att bli riktigt söt!

Så snart jag har dragit fram strykjärnet, kommer jag att visa mina
två senaste skapelser med nålen!

En sista sak, innan skönhetssömnen!
Satt här om kvällen och såg på tv. Det var en reklam om nån hudkräm.
Kom ett minne från när jag var barnflicka i Holland, åt då 2 år gamla E!

Glad i hågen pekade lilla E på en ketchup flaska (i kylen), och utbrister glatt.
- Åh! Mammas bodylotion!!

Fick mej ett gott skratt åt minnet! Började fantisera hur L hade sett ut med
sån bodylotion!! hahahaha!

Go'natt mina vänner!

Anna


Kommentarer
Postat av: Fia

Creme Caramel såg inte alls äckligt ut :) Kanske jag ska provsmaka nästa gång du kokar ihop detta, så att det är säkert för er att äta!!! Jag menar, det är ju för ert eget bästa, så ni inte blir sjuka :)

2009-04-20 @ 08:02:11
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/
Postat av: vilja

Godmorgon! Hoppas du får en skön start på veckan ^^

2009-04-20 @ 09:04:48
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0