Torsdag

Har idag fått reda på varför jag varit så trött och haft mycket huvudvärk den senaste tiden.
Egentligen var det inte meningen, men så blev det. Fick mäta blodtrycket,
och det var lite för högt för att vara jag.
Det var till och mycket högre än när jag var höggravid!! Det är ju ingen
fara för livet, men ska ha lite mer koll på det... Ska kontakta läkare om det
fortsätter. Det finns ju tabletter för sånt.
Hade tänkt testa ett till blodtryck, men jag råkade besöka apoteket före. Hann bli rätt
irriterad över att det kan ta så lång tid när det är 2pers före mej. hmmmm!!
Sveriges söligaste apotek! Började undra om de tillverkade tabletterna också! Men de
hann med 6 kunder till innan de gav mej tabletterna.     :(
Jag fick trösta mej med att det bara tog en halv timme.....

Nu till något mycket trevligare!!

Samtidigt som jag gjorde katten klar, gjorde jag färdigt E:s Hello Kitty tavla!

Here it comes...


Nä, nu ska jag sätta mej en stund med nål och tråd.
En liten avslappnanade stund innan sängen!

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0