Nyinvestering!!

Älskingen min fick som han ville!! En ny digitalkamera.
Välbehövt då våran gamla är över 5år gammal, bra då men....

Det ska bli kul att kunna visa bättre bilder på bloggen!
Här är den nya i vår samling av prylar!


Jag är supernöjd!! Har till och med läst manualen.. även om jag
då inte minns så mycket av den! Anna i ett nötskal.

Dagen i övrigt har varit bra! Lite trött, men det botade jag med en
liten tupplur vid kaminen efter middagen!

Igår fick jag en liten försmak hur det kommer att bli med tonåringar
i familjen. Det började med att B tog ett bad, en stund senare duschade
S med varmt vatten i över 15 min. Då var det min tur.....
Knappt något varmvatten kvar!! Huh! Såååå himla kallt!!
Var tvungen att värma mej framför kaminen rätt länge för att bli
människa igen!

Tack o lov är de inte där ännu!!

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0