Söndag

Denna dagen har gått i jobbets tecken. Det gick bra!
lyckades till och med komma ihåg att tömma panten.
Inte illa va?!!

Lillan sussade gott när jag kom hem. Spenderade en stund att
titta på det lilla underverket!
Väntar att hon kommer till min säng inatt och slänger kudden i
huvudet på mej och ber mej att flytta på mej - för jag är ivägen!
Hehe! Det har hänt de senaste nätterna. Tröttsamt men charmigt! ;)

Har börjat se en ny serie.. Lie to me, med Tim Roth i huvudrollen.
Måste säga att den är mycket underhållande. Klart sevärd!!

Passade på att spela lite poker ikväll.. Av 198 kom jag på plats 20.
Dubblade insatsen, så det var helt klart godkänt.

Nä, nu måste jag sova.. även om jag inte är speciellt trött.

Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0