Bloggpyssel!!

Idag har jag för första gången testat överföra bilder från kameran!
Har blivit många fina bilder!!

Samtidigt har jag suttit och ändrat lite i min blogg.
Bakgrundsbilden är snö från våran balkong. Blev rätt fint ändå.
Har också testat göra en bild som ändras när man för pekarn
över den. Testbilds-person blev herr Jackman. Funkar gör det
också!! Är nästan stolt över mejsjälv!

Det har ju snöat en hel del den sista tiden. Men lyckades
hitta en solig dag att testa kameran ute litegrann.

Tog då denna bild!!



Varför då? kan man ju undra....

I höstas bad jag maken att ta in grillen, så den inte skulle
bli förstörd. Jo, jag ska göra det..
Frågade en månad senare om ha gjort det. Nä, men jag
ska göra det.

Några månader och snöfall senare såg den ut som på bilden!
Står där ute ännu.

Många undrar säkert varför jag inte gjort det själv!!

Principsak!!!

Jag brukar inte vara envis, men det händer ibland. Särskilt när
man får sköta de flesta städmomenten i huset själv!!

-- Men jag är int bitter!! --

Skrattar gott åt den översnöade grillen! och längtar efter den grill-
säsong som snart är här!!

Anna


Kommentarer
Postat av: T

Bloggen blev så fin! Hugh bilden var ju rolig, kan inte låta bli att fara över den fram och tillbaka, fram och tillbaka.



Kram Theres

2009-02-13 @ 14:52:31
URL: http://theressorvag.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0