Väntar...

Sitter och väntar på att Mamma och Benny ska komma hem snart!!
De har varit borta allt för länge nu, men 4 veckor har gått snabbt.

Andreas sitter och ser nån kinesisk/japansk film med många karatesparkar,
och lillan ligger och sover. Allt är lugnt och skönt!!
Jag är nöjd då jag fått se Bones på tv!! Ska bara slappa innan det
blir att lägga sej att sova.
Kommer att sova extra gott då jag fått veta att Mamma är hemma!!

På tisdag börjar det! Lite pirrigt, men hoppas att jag blir nöjd med
resultatet. Känns lite märkligt att få tandställning och är 34år...
Om jag ser det så här... det kan ju inte bli värre!!
Jag lär nog ha en miljard med frågor till den stackars tandhygenisten.
I brevet stod det att, om jag har några frågor, var det bara att ringa.
Då hör det till saken att jag inte är en telefonmänniska..   :)
I alla fall att ringa till någon jag inte känner..

Nä, nu ska jag testa ringa Mamsen en gång till.

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0