Äntligen fredag!!

Lillan har äntligen börjat piggna till, men hon har en gräslig hosta.
Det har varit den märkligaste natten hittills. Lilltjejen har skrikit till
i parti och minut hela natten. Var helt slut på morgonen då hon ville 
stiga upp. Av någon underlig anledning kom hon och la sej igen.
Somnade och sov till 10.20.. Själv blev jag väckt kl. 9.40 av maken.

Skönt att höra hans röst, även om han väckte mej.

Stina ska komma hit kl. 14, då ska jag leka hårfrisör och locka hennes
hår inför kvällen. Ska sedan skjutsa henne till stan. När vi lämnar av henne
där, ska jag passa på att köpa en liten present till lilla Agnes som fyller
1 år. Kalas imorgon. Hoppas att jag inte är allt för bakis.

Ikväll blir det en trivselkväll med tjejerna. Thai Garden blir platsen där
allt ska börja! Först var tanken att det skulle bli After Work på Valdino,
men då de dukar bort buffén kl. 19, blev det för stressigt för en av
tjejerna. Vill ju att det ska bli en avslappnad och trevlig kväll utan stress.

Återkommer....

Anna

 

Kommentarer
Postat av: Theres

Trevligt igår?

2009-01-31 @ 10:18:05
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0