Har insett...

... att jag har tagit massor med kort på saker jag lyckats tillverka. Så jag vet inte
riktigt var jag ska börja.. sååååååå då får det väl bli att visa nyårsdukningen.
Hehehe, har sett att andra har visat sin mat ..... kan ju inte vara likadan!!  ;)



Har också hittat dessa söta barnsockar å matchande mössa, som jag stickat
nångång för länge sen...



Konstigt nog är de aldrig använda.. Hittade inte dem när lillan var liten.   :(
Flitig stickare är jag inte, det är roligt ibland om man hittar nåt
roligt mönster. Men det händer inte ofta!!

Har haft en tung dag idag, men har förhoppningar att det ska bli bättre.
Tråkigt när inte tabletter hjälper.
Förhoppningsvis ser läkaren jag ska träffa imorgon det!! Så jag får ta
bort den elaka cystan som ger mej sån värk....

Ja, det är väl bara att bita ihop.

Anna

Kommentarer
Postat av: Jennie W

Lycka till i morgon, vet hur det är när tabletter inte hjäper

2009-01-08 @ 21:33:05
URL: http://jewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0