Jag flitar på.... men!!






Jag tävlar på mariasdagbok! Jag vill vinna en No 7 värd 295 kr. Gör det du med :) Tävlingen pågår t o m den 31 januari.

Fick denna roliga tävling till min blogg av - från min synvinkel - duktig tjej! Go girl!
Kolla under mina senaste kommentarer!!


Håller för fullt på med mitt nästa projekt. Det går framåt!! Vill ju att det ska bli klart nångång,
så jag får lägga in det i bloggen!!

Nå ja har ju några på lager som jag vid tillfälle ska fixa till. Har grävt i garderoben litegrann.

Sök och man skall finna!!


Annars är jag i full extas över att det är handbolls VM. ( däremot är inte gubben så lycklig ) Och shit va grabbarna är bra, hoppas att det håller i sej! Enda nackdelen är att jag flår mina nagelband av all spänning....
De får väl läka sen när VM är över!!

Go' natt alla vänner!!

Anna

Kommentarer
Postat av: J.

Mjao jag har redan den dära och tycker inte alls att den funkar så bra som det har sagts !! Men tack för tipset iallfall !! Kram Jenny.

2009-01-22 @ 13:14:12
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Micke B (jennie w:s gubbe)

du får lära gubben att tycka om denna superba sport,,,,,har själv spelat i ett antal år och e helt klistrad vid tv:n numera

2009-01-22 @ 20:19:24
Postat av: Maria

Hej! Vad kul att du är med och tävlar! Om vinsten ska va gilitig ska du tipsat tre andra bloggare. Men det har du säkert redan gjort :) Trevlig helg! Kram Maria

www.mariasdagbok.blogspot.com

2009-01-23 @ 18:16:25
URL: http://www.mariasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0