Jag vet inte var jag ska börja...

Sitter vid köksbordet. Körslaget har just avgjorts. Team Erik och Team Hanna är kvar till finalen.
Då kommer jag till den stora frågan...

Vem har valt Grys kläder?????????????????

Undrar om stylisten är blind eller?!! Förra veckan var i och för sig ännu värre.........

Jag är ingen modemedveten människa, men om man ska vara en front figur i tv.... borde
man väl ha kläder som är passande. Fast jag tyckte att det var en fin blå färg och frisyren var fin!!

Annars deppar jag lite... Svenska handbollslaget som spelade så himla bra mot Spanien och
Kroatsien, gjorde en störtdykning idag. Frankrike är ett bra lag och då måste spelet sitta och viljan
måste finnas. Men de spelar 2 matcher till, då får vi hoppas att det går bättre!!
Bra Micke att du håller med mej!! Handboll är skit kul att titta på !!

Så här i förkylningstider känner man sej lite hängig. Tur nog inge feber ännu, men lillan har inte
klarat sej. Hon hade en febertopp på 40,2 grader igår.. stackars lilla gumman. Själv sa hon att
hon mådde bara bra..


Måste bara få lägga in en hunk till, som syns väldigt ofta på tv-reklam just nu. Grabben med namnet
jag inte kan lägga på minnet...

  

Huvudrollsinnehavaren i filmen Mammut..... Gael García Bernal.. (var tvungen att kolla på imdb..)

Nu kan jag sova gott inatt!!

kramis

Anna


Kommentarer
Postat av: Theres

Då blir det till att gå på bio då förstår jag!?

2009-01-25 @ 16:22:27
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Postat av: Jenny.

Men huvva han var ju ful Anna. Nästan som Grys kläder, fast de var faktiskt finare. ;0) Kram Jenny.

2009-01-26 @ 23:55:40
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0