Lugn dag..

Idag har jag fått ställa in en massa roliga saker. Av nån underlig anledning
vill ingen vara med oss.     :'(

Andreas är den enda som varit utanför dörren. Inte mer än rätt, då han är
den som får stanna hemma med lillan imorgon.

Själv har jag fortsatt på Kitty broderiet.. Lite svårt att komma på fler idéer om
vad som ska vara med, men tror att det löser sej!!

Här nedan har jag två tavlor jag gjort åt grabbarna när vi flyttade till huset!
Ser ut som de hänger brevid varann, men i verkligheten är de i olika rum!




Vet inte om ni märkt det, men om man klickar på bilderna får man
se dem i större format..!!

Anna

Kommentarer
Postat av: Theres

Jättefina! Om du inte märkt det så gillar jag ju djur :P

2009-01-12 @ 12:25:55
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0