Mitt i natten....



Har just sett The curious case of Benjamin Button.
Mycket gullig kärleksfilm med skratt och tårar. Man får se Brad Pitt
i många olika skepnader. Under 2 timmar och 45minuter hinner
det hända ganska mycket.

Det är ingen Hugh Jackman film, men får helt klart godkännt!
Lite för lång kanske...

Här i hushållet verkar alla vara krya nu. Är ledig imorgon, så det blir 
en återhämntningsdag. På onsdag ska jag vara fit for working igen.

Nä, nu ska jag gå och natta mej.... ska orka vara med di små imorron också!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Trevligt, ytterligare bilder på en ännu snyggare karl på din blogg...



... glöm inte bort broderierna bara :)



Vad bra att ni är friska!

2009-01-14 @ 11:47:26
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/
Postat av: T

Men du, jag glömde ju, fast jag tänkte på det, att säga vad fin du blev i håret. Fast nästa gång vill jag se det utsläppt :=)



Kram Theres

2009-01-14 @ 20:45:04
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0