Krångel igår...

Hade bemödat mej att fixa ett blogginlägg igår. Av nån underlig anledning ville
det sej inte.. Så då testar jag nu istället.

Igår var jag hos läkaren. Det gick bra! Först ska vi arbeta bort mitt nässprays-
beroende. Om mina besvär från cystan fortsätter, får jag mej en ny röntgen.
I övrigt såg det inte irriterat ut.

Efteråt lyckades jag få mej en drop-in tid hos en frissa!!
Här är resultatet...



Tvättade håret idag, lyckades inte få till det lika bra. Får väl träna!!

Idag har jag storstädat, spelat tjuv och polis med pojkarna, haft middagsbesök och
fler bekanta kom till efterrätten. Jätte trevlig dag!.......

Ända tills Ida fick magsjuka. Trodde först att hon kanske ätit för mycket slisk eller nåt liknande,
men hade fel.. Det är helt otroligt, hon har hunnit vara på dagis i 1,5 dagar...och blivit smittad.
Det är nästan så man blir förbannad! Inte på dagis, men på föräldrar som skickar barnen tillbaka till dagis
för tidigt efter magsjukan... Synd att man inte kan leta upp vem som gjort det och tagit hit dem 
för att torka upp varenda tömning!!

Blir att ställa in en del av morgondagens planer.   :(

--  Men ja e int bitter!!  --


Anna

Kommentarer
Postat av: fia

Lika snygg som alltid är du ju !!!!

2009-01-14 @ 11:45:34
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0