Utmanad

Jag har då blivit utmanad av Theres


De regler som gäller är: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana fem personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att det har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras bloggar.

1. Jag tycker om katter. Har haft 2 katter Murre och Smulan.

2. Har många fobier... Hatar fästingar, hästar, spindlar, höjder, getingar och tuggummi.....!!

3. Jag har brutit mitt vänstra nyckelben 3ggr.

4. Har kapat toppen på mitt högra pekfinger.

5. Har alltid önskat att jag kunnat vara bra på att rita och måla... Eftersom jag suger på det, broderar jag istället!!

6. Är hopplös på att beskriva saker!! Kan beskriva en födelsedagspresent till den som ska få den, och personen vet ändå inte vad den ska få!!  :D

7. Är förvånad över hur bra det gick att sluta röka med hjälp av  zyban!! har varit rökfri i snart 2 år!!

Kommer tyvärr inte att utmana någon. Då alla redan blivit utmanad.. men det var ju skoj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0