Utmaning No.2

Denna utmaning kommer från T.. Den fixar jag galant!!

Här kommer fjärde bilden fjärde mappen!!


Jag och maken är på romantisk resa för 2 till Happis och IKEA!! Tog en fin
bild, men med mobiltelefonen som inte fixar att ta kort i mörka omgivningar...
Ljuset är för att han ska synas bättre!!  :D

Tyvärr Fia..... Ida är arg på Schärschtin än... men det går väl över nångång.
Jag kan citera henne..

- Schäschtin fåj sitta i bilen nästa gång.

Tror att vi får träffas lite oftare så att det går över!! Skulle vara nödvändigt tror jag.
Chappe är ju faktiskt den första hunden som hon inte varit mega rädd för!!

Hahaha!! Vad jag längtar till fredag..!!

G'natt

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0