Wooo-Haaaa!!



Haha!! Nu tror ni väl att jag har blitt alldeles tossig! God Jul när det nästan
är ett år kvar till nästa gång.. Beskriver bara hur jag känner mej, eller
nåt sånt.

Lilla söta I sa ikväll när hon lagt sej för att sova.

- Mamma jag har sån växtvärk, för jag har inte fått bajsa på flera barn..

Tänk så fel det kan bli..  :o)

Jag är så himla glad idag. Fick ett brev från Landstinget.. Kommer nästa
månad att få tandställning. Lilla ljushuvudet till jag har då insett att jag
kommer att få min käkoperation!!
Trodde jag skulle få avslag och en fet räkning av dem, men icke!
Där av min fina rubrik!!

Kommer dock att få ha tandställning i 2 år, men det kommer det vara värt.

T om du jobbar på fredag kan jag visa håret utsläppt.. Ska säkert med
dottern å helghandla!!


Anna




Kommentarer
Postat av: T

Men ååå, jag gör ju inte det. I helgen då?

2009-01-15 @ 10:56:25
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0