Stolt mamma!!

Igår kväll blev det kalas till! P fyllde gammalt och det bjöds
på smörgåstårta och go-fika!! Mums!

Lillan trivs så himla bra där att det blev stora kramkalaset när vi
begav oss hemåt! E hade Lillans favoritspel Lusen. Jag har
försökt att hitta det själv, utan att lyckas! Ska fortsätta leta, men
tillsvidare får vi hälsa på E och spela!

Jag var så himla utpumpade efter jobb och ståhej, att jag slocknade
framför kaminen! Sov i ca 1½ timme. Skönt!

Spelade sen en turnering. Hamnade på plats 31, av 351 spelare.
Gav ingen större utdelning, men lite plus blev det....
Måste bara få skryta lite.. Fick under spelets gång en
Royal Straight Flush!!

Idag har vi hunnit att vara på Lillans 4-års kontroll.
Hon både hör och ser bra. När jag fick veta att lillan hör bra, påpekade
jag att ... då vet jag att hon bara inte vill höra vad jag säger!!   ;)
Fick också veta att lillan ritar som en 5-6åring!
Allt var helt som det ska vara på lilla donnan!

Jag är en mycket stolt mamma!!

Nä, nu ska det göras färdigt för arbetsdagen.

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0