Hela helgen...

...har vigts till arbete i trädgården. Har haft en röd tråd med grillning på kvällarna.
Förutom idag.. Då blev det rökt abborre hos Mamma!

Trädgårdsarbetet har bestått av att ränsa rabatterna och sandlådan från ogräs.
Klippt gräs runt buskarna. Sist men inte minst.. Gjort 2 nya rabatter, där jag
planterat jordgubbar, smulgubbar och vita smultron. Skulle köpa några plantor
med röda smultron idag, men de var slut. Så det får la bli en annan dag då...

De andra i familjen har travat ved för fulla muggar!! Nu är det bara halva högen kvar
ute på gården. Vilka arbetsmyror.

Pappa kom förbi i lördags och lade mattan i lill-toan.. Snyggt värre! Snart kan vi göra
allt klart. Vad roligt det ska bli att få lägga ut färdigt bilderna!

Här är i alla fall en av mina favoriter i min rabatt!!



Vädret har ju varit på topp hela helgen. Känns helt underbart!!
Klagar inte ett dugg, men att AC'n står igång här nu är också skönt!

Nu ska jag ta fram broderiet en liten stund innan jag ska besöka
drömmarnas värld. Hoppas att jag får en bättre dröm än natten innan....
Drömde att jag hjälpte en kompis att dölja ett mord hon hade begått. På
nåt vis skulle hon sätta dit mej om jag inte hjälpte henne.
Ah, så tokigt det kan bli.

Hoppas alla har haft en lika trevlig helg som jag har haft!

Kram

Anna

Ps. I fredags hade jag och A varit gifta i 5 år!!!  Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0