Oj vad tiden går fort ibland.

Kom just på att jag skulle titta in på min blogg. Det var ju ett tag sen.
Till min stora förvåning är det 3 veckor sen jag skrev sist.. Fy mej!!

Dessa tre veckor har varit kantade av sjukdomar, fint väder och en
massa skoj och bus...

Det bästa är då i alla fall att solen har börjat titta fram. Snön är borta och
träd och buskar blivit gröna. En och en annan blomma visar sina vackra
färger. Barnen har vattenkrig med sina vattenpistolen, och skrattar så gott
när de är alldeles sjöblöta!

Nu är det bara 9 veckor kvar till min efterlängtade semester!

Det krävs inte speciellt mycket för att man ska känna sej som den
lyckligaste människan i världen!

Kram

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0