Update.

Har inte uppdaterat på några dagar, så då är det väl dags att göra det då!
Undrar var jag ska börja..

I lördags hälsade vi på svärfar och Andreas farmor i Vistträsk. På kvällen
blev det andra chansen på tv.

Söndagen hade vi kalas för Lillan som fyllde 4år i onsdags! Full rulle
hela dagen, men roligt var det. Många presenter och en massa saker
i rosa!!

Måndag morgon vaknar jag upp med värsta illamåendet och en massa
magknip. Trodde jag fått magsjuka... sjukskrev mej.

Tisdagen var det mycket bättre! Städade och fixade hela dagen. Lillan
ville vara med mormor. Lämnade henne på Fårön medans jag fortsatte
med mina projekt hemma. Eftersom det var min lediga dag, gjorde jag
i ordning för att jobba onsdagen.

Tisdagkväll klippte jag Andreas hår. När jag nästan var klar, kändes
det som om någon högg en kniv i vänster sida av ryggen. Illamåendet
var tillbaka igen, och feber fick jag!
Hmm var detta verkligen en magsjuka?? Ringde och rådfrågade svärmor
hur jag skulle göra.
Det blev Ipren och avvakta till morgondagen.

Onsdagen gick i sjukskrivningens tecken igen. Jag mådde fortfarande illa,
hade feber, ont i ryggen och var alldeles matt. Ordnade en tid på Björnen.
Efter besöket fick jag domen. Början till Njurbäcksinflammation. Jaha, då
var det bara att börja äta antibiotika och dricka en massa vatten!

Tur ändå att jag for in så snabbt ändå, annars hade det kunnat går riktigt
illa. Nu ska jag försöka ta det lugnt, dricka en massa vatten och tranbärs-
dryck, försöka äta och hålla mej varmt till! Så slipper jag ett besök till
lasarettet!

Detta är min bästa vän

när jag fryser eller har
feberfrossa!!

Maken är också mycket bra att ha då!!

Anna

Kommentarer
Postat av: Jennie W

Träffade Andreas i går och hörde om din sjuka, min syster har haft samma och hon var riktigt risig.

Var nu hemma till du är riktigt frisk för det är inget att leka med den där sjukan.



Krya på dig



Kram

2009-03-13 @ 08:38:10
URL: http://jewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0