Ändå...

är det svårt att komma på rubriker. Speciellt om man inte har
något speciellt att skriva om.

Idag har det varit ett allmänt kaos i mitt huvud. Smärtan som maler
är den största boven. Men känner mej ändå rätt glad, på nåt
konstigt sätt. Längtar dock till fredag och sovmorgon till kl 8.15.
Måste ringa och boka tid åt lillan till 4-års kontroll.
Stora tjejen!

Jo, en riktigt gullig sak hände när vi hälsade på mamma!
Hennes katt kom och satt sig vid stolen brevid mej. Jag satt med den
ena armbågen på bordet. Han ställde båda tassarna på bordet och sedan
satt han en av tassarna på min arm och drog mej till honom. För att
gosa hejdlöst på mej!  :)  Det var hur gulligt som helst!
Tror han tycker om mej!  ;)

Nä, nu är jag så himla trött. Måste låta de 2 blå få sin skönhetssömn!

Anna

Kommentarer
Postat av: Fia

Tandvärk är ett Helvete, rent ut sagt!!! Krya på dig

Kram!

2009-02-19 @ 07:52:24
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0