Jag ser det snöar!!

Denna dag har varit bra!

Jag hann med det som skulle hinnas med!! Mallade temporärt in några nyheter!
Allt ska flyttas om snart. Det blev helt ok iaf.

Dessa nya Crème Bonjour ostar var väldigt söta!!


Väl hemma åt jag middag, medans Andreas hämtade S från
karaten. När de kom hem, var det bara att ta på sej vinter-
kläderna och gå ut. Vi skottade 2 uppfarter på 1h och 15min.!!!!!!
Effektivt men jobbigt.
Kanske man får räkna in det som träning till tävlingen?!!  :D
Ska i alla fulla fall fråga..

Fick mejl från Thailand idag!! De verkar ha det bra. Ingen snö
där inte.

----   JAG ÄR INTE ALLS AVUNDSJUK!!!!   ----

Ligg ni bara där och lapa sol, tänk inte på mej.. hehehe!!
Tror nog allt att jag klarar mej..!! En stund framför kaminen
och dagen är räddad!

Well, well.. nu ska jag nog ta mej till säng.
Bävar lite inför att stiga upp imorgonbitti. Hur ont kan man ha
efter en massa snöskottning??

Det lär jag känna imorgon!

Anna

Kommentarer
Postat av: T

Vad händer med uppdateringarna? Du kan ju inte bara leva på Crème Bonjour även om Romeo & Julia var ack så söta!



Kramis!!

2009-02-09 @ 20:25:41
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0