Märklig morgon..

Då var det ledig dag igen, och aldrig lär jag mej.
Lillan har aldrig sovmorgon när jag har det.   :(
 
Klockan 8 skriker hon KLAAAAAAAAAAAAAAAR!

Hon hade säkert lyckats klämma ut 5 droppar kiss.
Frågade varför hon inte kunde torka sigsjälv när det var så
lite. Fick till svar att pappret var för långt borta....
Själv klassar jag inte 10cm speciellt långt.

Väl klar kommer gubben hem. Tror att han glömt nåt!
Men han kom hem med magsjuka, och ville KRAMAS!!!
Där var det stopp, vill inte ha magsjuka..

Går nu bara och väntar att jag ska få det. hmmmm!!

Håll tummarna att jag klara mej!

   
Anna

Kommentarer
Postat av: Jennie

Klart du klarar dig från magsjukan

2009-02-11 @ 19:51:04
Postat av: Fia

Fixade stålmagen sig :)

2009-02-12 @ 12:32:59
Postat av: Mary

nu har jag varit här

2009-02-12 @ 18:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0