Aktiv helg!!


Tredje advent blev en pyssel/slöar dag.
Jag har varit så trött och sliten hela dagen. Ingen större anledning än att jag och lillan är förkyld.

Efter en lång förmiddag och en sen frukost började Andreas och barnen att göra pepparkakor.
Själv gjorde jag ett pepparkakshus.... men det blir säkert gott att äta upp sen!! :)
Ingen större skönhet.

Bitvis har jag fått dra mej i kragen för att få någonting gjort. Dammsugningen var ett måste, inte en dag
för sent....
Efter en high-tec middag... Hamburgare och pommes. Orkade jag ta fram strykbrädan och 4 broderier.
Nu är nästan alla klara och monterade. Titanic tavlan måste jag köpa en ram till.

Här på bilden är Hello Kitty tavlan jag skrev om tidigare. Har hängt upp den i lillans rum, får se imorgon i
fall hon märker den!! Hon har ju tjatat om att hon ska ha den, så det är väl bara att göra så då! ;)
Visst är tavlan himla sööööt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0