Början...


Så här såg broderiet ut när jag startade 17/12 - 08.
Det ska bli ett liknande Hello Kitty broderiet jag redan gjort.
Har bara inte bestämt vilka färger det blir än, men det kommer
nog med tiden. Ska använda mina nya glitter-garner i den, så
mycket är det då bestämt......

Ska ta en ny bild den 27 och då får vi se hur långt jag hunnit!!

Denna söta tavla kommer Idas kompis Emma få. Hoppas att
hon blir nöjd!! Antagligen eftersom den är rosa....

Nej, nu ska jag försöka att krya på mej. Inte roligt att va förkyld å
ha feber.... Natten till idag hade jag feberfrossa.. Tydligen hade
jag snarkat rätt rejält... Andreas påpekade att jag inte drog inte
timmerstockar utan jag drog timmerbilar!

Ska kämpa på och jobba ändå, det är ju bara 4 dagar kvar till jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0