Hektisk Dag!!

Ingen lugn stund med mitt nya projekt idag...

Först arbete 7-16.15, stressade iväg å hämta lillan. Som vanligt fick
man med sej en massa nyskapelser!! Imponerad över hur mycket
hon lärt sej.
Kastade i familjen mat och drog iväg på Benjamins julfest på skolan.
Ha! Vilka duktiga barn. Första hade de någon slags jul-musikal och
sen en dansuppvisning!! Fika och julklappsutdelning hanns också med.
Suverän idé att köpa en liten billig present till sitt eget barn, då vet man
ju att t ex Pelle inte får en rosa dagbok eller nåt sånt... eller att gud förlåte
att någon blir utan!! Men detta gillades inte av alla.... märkligt... fast alla
kan ju inte tänka som jag, vore inte världen allt tråkig då!!??

Väl hemma igen la jag Ida å sova. Rusade iväg till Maries glöggafton!
Jättetrevligt! Ska föreslå att det blir tradition.. Ska va mindre trött då. :)
Strax bakom nio begav jag mej hemåt.

Hemma hade Andreas besök av Petter och Erica. Trevligt!
Vi surrade bort ett helt avsnitt av Burn notice. Plus att de kom ihåg att
ta med teckningarna Ida ritat åt dem i lördags, som råkat bli kvar!

Men imorgonkväll ska jag återuppta mitt projekt. Har tagit en startbild, så
jag kan dokumentera min framfart i garnernas värld!!

Jo, förresten!! Vad roligt att jag har fått några som tittat in, jätteroligt att några lämnat
kommentarer!!    :)

Tack å go'natt!!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0