En miljon kaffekoppar senare!

Sitter jag här på kökssoffan och är relativt pigg.
Ser solen skina utan för fönstret.

Jag är rastlös!!

Vill ta på mej kläderna och gå ut en sväng.....
Går ju bra när lillan inte är frisk ännu. Prickarna finns
överallt på den stackars flickan. Nåja, vi har ju medicin
som ska hjälpa lite grann.

Ikväll är det tjejkväll på stan. Hmm. Vill faktiskt dit, men
det lär nog inte gå. Gubben är på kurs till kl. 20, och
grabbarna kommer hit 18 och 19.

Nåväl, vad vore en dans på balen.

Tittar väl i Laredoute bibeln en stund istället!!

Anna


Kommentarer
Postat av: Jennie w

Låter trist, har hon feber? för det är inte farligt att vara ute med prickarna hon behöver ju inte spinga ett hundra meterslopp kanske.

Vi åkte 9 mil på skoter när Erik hade det för 2 år

sen dom hade börjat torka i hop litegrann.

Ingen har dött av frisk luft det är lite mitt ordspråk. Men jag är ju varken sjuksyster eller doktor

2009-04-02 @ 15:17:30
URL: http://jewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0