Lite blandat..

Idag blev det först ett besök på bvc. Fick ett intyg på att Lillan inte
får vara på dagis under veckan. Finns fortfarande vätskande
blåsor på henne. Men det är så skönt att hon i alla fall är pigg och
alert. Kan säga att det inte speciellt många som vill umgås med oss
under dessa omständigheter.  :'(

Vi fick besöka mormor. Skönt med lite omväxling i alla fall!!
Lunchade, pusslade och så vidare!

Efter middagen lekte A "äntligen hemma". Min suveräna älskling
fixade en lösning till vårt problem på lilltoan! Så imorgon kväll
kanske jag kan sätta upp väven, för målning på onsdagkväll!!

Nästa lediga helg ska jag och mamma fara upp till IKEA. Där ska jag
köpa denna lilla byrå till lilltoan, svart!! Dvs om jag lyckas få hem den på
bussen!!  :D

Malm

Det kommer att bli jätte läckert när det är klart!! Bästa med byrån är att
den har en inbyggd spegel!! Slipper då hänga upp en på väggen!

Är ni sugna på att se någonting jätteläckert?!! Gå in på följande länk
och skrolla ner en liten bit!!

Snyggast

Kan säga att leendet var stort på mej när jag så bilden.
Lär drömma fina drömmar inatt!!   :D

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0