Aj....

Morgonen startade med stress. Orkade som vanligt inte att stiga upp när
klockan ringde, utan var tvungen att snooza 3ggr.
Det är ju så himla skönt att ligga kvar i den varma sängen när det är mer
än 20 grader kallt ute. Brrrr!!

Kom iväg sent med lillan till mormor, och hamnade sen mitt i morgon
rusningen. Lyckades hitta en bra parkering... Halv-springandes mot
tandvården gör jag en riktig praktvurpa!!
Haltandes kom jag in där 2 minuter för sent. Ingen fara då jag blev hämtad
fem över 8.

Nu har hela projektet startat. Frågade när operationen skulle bli.
Fick till svar, jag skickar en remiss när jag är klar med tandregleringen.
Så det kan ta lång tid!

Idag har jag då fått tandställning på den övre delen. Hon försökte sätta på
någon slags ring på en av tänderna, men insåg att det var för tätt.
Så då kommer jag att få fjädrar nästa gång som ska sära tänderna innan
nästa omgång! Gången efter kommer jag att få ringarna inmonterade +
tandställning i nedre delen av munnen.

Färgen på gummisnoddarna fick bli rosa, eftersom lillan hade bestämt det!
Fick då också en matchande specialtandborste till det. Även en dosa med
vax, ifall att det vill till att bli skavsår....

Efter besöket där, inhandlade jag spackel och en ny matta till hallen.
Slippa allt snöslask!

Just nu sitter jag och är öm i munnen och ont i mitt knä..
Tycker allmänt synd om mejsjälv. Äter mat i mini-tuggor och haltar!!
Lär väl vara ännu mer värk imogonbitti!! Alltid nåt att se fram emot!

Fick i alla fall ett snabb besök av S ikväll! Kul!
Andreas har hjälpt henne med inköp av laptop. Bra för nu kan jag
chatta med henne över messenger!

Nä, nu ska det broderas en stund innan nattning!!

Anna

Kommentarer
Postat av: Fia

spännande att se dig, Rosa gummisnoddar tycker jag var ett bra val av din dotter, Klok tjej :)

2009-02-18 @ 11:40:58
Postat av: Theres

Jag tycker det rosa var heltjusigt! Hon har bra smak Ida. Fast blått hade ju matchat bättre. Men dock, nöjd med rosa



Kram T

2009-02-18 @ 17:53:36
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0