Lördag

En härlig dag verkar det bli! Solen skiner och det är inte speciellt kallt!
Dagen till ära har jag fått sovmorgon till 9.30. Underbart!
Var så trött igår kväll att jag knappt orkade hålla upp ögonen.

Gjorde S jätteglad på hennes födelsedag igår! Hon fick löjrom av mej!
Några andra smågrejer också. Det tog mej flera dagar att komma på
presenten, men bra blev den.

Dagen till ära, ska vi fara på Barnenshus, Gallerian, åka skridskor och
fara på ett födelsedagskalas till!! Många som fyller år nu..

Andreas vill att vi ska till Vistträsk imorgon och jag vill att vi ska fara
Fårön runt. Har aldrig gjort det sistnämda och är något sugen på det!
Vi får väl se!!

Här nedan kommer en bild min lilla tjej tagit... Utan lov!!


Kanske en blivande fotograf??!!

Hehehehe!! Men hon är grymme söt!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0