Ordspråk...??!!

"Prata aldrig om digsjälv.
Det sköter andra när du gått."

Om man funderar lite på det, stämmer det väldigt bra.
En får väl hoppas att de pratar gott om en.   ;)


Sitter här med en kopp med kaffe och världen sötaste lilla
Picasso!! Översättning... Lillan sitter och utövar konst!
Märker att hon blivit äldre, då hon blir allt bättre på att rita
innanför linjerna i målarboken.

Hon sitter och surrar samtidigt. Det är aldrig tyst när hon
är med. Undrar vem hon kan ha ärvt det ifrån?!!
Arg blir hon på mej när jag inte svarar på varenda mening.
Erkänner att jag kanske inte lyssnar alla gånger.  :)

Längtar till helgen. Då är jag ledig! Har spacklat färdigt på
lill-toan. Förhoppningsvis sätter jag upp väven när jag är
ledig. Vore underbart att få toan klar någongång!
Måste också kolla vilken färg som ska pryda väggarna.

Några förslag på någon snygg färg??

Så himla skoj!!

Nu är det dags att göra mej klar för utvecklingssamtal och
jobb.

Kommentarer
Postat av: Fia

Picasso har säkert svaret :)

2009-02-24 @ 17:59:53
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/
Postat av: T

Jag älskar grönt jag!

2009-03-07 @ 16:41:52
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0