Pingvin...



Den här lilla sötnosen är också en jag hittat i mitt arkiv, dvs olika platser i huset!!
Haha!! Nu låter det som om jag har oreda i mitt hus.... och det kan väl stämma
ganska bra! Vet knappt vad som finns i alla garderober och skåpar! :D

Dagen började bra! Lillan tjorvade faktiskt ingenting när vi skulle fara till dagis.
Min lilla ängel!
Jobbet flöt på fint. Provade lite kläder och tror mej veta vad storlek jag ska ha.
Sen hämtade jag mina Ikea grejer hos Fia!! Försöker att peppa min make
sätta upp 2 hängare (Tjusig) i badrummet. Lite mer praktiskt tror jag att det
blir.
 
Har versionen med ek! Mycket snygga tycker jag! Bara synd att badrummet
inte är så snyggt, men en början till förbättring!

Nä nu måste jag ta och natt mej!

Anna

Kommentarer
Postat av: T

Helt klart en bra början på badrummet!



Kram Theres

2009-02-05 @ 09:33:58
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0