Åh, så snygg karl!!

   

Jag har nu äntligen fått se Australia. Har sett fram emot det ganska längen nu!
Fick med mej S och C att se den. Vi var alldeles salig när vi lämnade biografen.

Har suttit och letat en bild från filmen där Hugh var så enormt sexig, men jag
fick till slut ge mej.... Åh, han är så snygg att det är synd om han. Inte undra på att
han är utnämnd till världens sexigaste 40-åring!! mmmmmmmmmmmm

Filmen var 2h och 45minuter.. Låter länge, men det kändes inte så. Historien
var lite upplagd som Titanic... men utan båt och isberg.
Vad jag försöker beskriva är att första delen är det fart och fläkt och det går
deras väg (trots lite motgångar) och de blir kära... man tror att filmen ska sluta där, men då misstar
man sej. Då är det dags att ta fram den stora näsduken. Lyckan ändras till
förtvivlan.... krig och hämd.....

Denna film är inte helt utskuren för kvinnor (antar att det  ändå blir flest såna som ser filmen),
men det finns nog med action för att karlar ska vara nöjda..
Maken himlade bara med ögonen och ska troligtvis inte se den.

Det som vi saknade i slutet är att det var lite för kort... 

Jag tyckte mycket om filmen, lite kan ju ha att göra med att jag är väldigt förtjust
i Hugh Jackman.... det är ju dumt att ljuga!!

Hoppas jag får fina drömmar inatt!!! Jag har ju fortfarande ett stort leende på läpparna!

Anna

Kommentarer
Postat av: Fia

Gooooode Snygg!!

2009-01-07 @ 14:40:32
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0