Nytt Sjukhus i stan...

Börjar uppriktig sagt bli helt vansinnig. Varför får vår familj aldrig vara helt frisk. Ena helgen är det magsjuka,
nästa helg är det förkylning med feber och hela kittet. Tror att alla i familjen snörvlar och hostar.

--- SNORKUL!! ---

Äldsta kom hit med feber, lillan har haft från fredag och fortfarande....

Då har jag kommit fram till att vårt hus är det nya sjukhuset i stan. Inte för att bota folk, men för att
vi konstant är sjuk här..

Nåväl... det kan ju inte bli värre, eller kan det??

En fördel är ju att jag har hunnit en hel det på mitt "plåtter"-broderi!

Hur som haver ska jag vara frisk på fredag...!!
Ska bjuda tjejorna på en av mina favorit drinkar.. (förutsatt att det blir av!!)
En av ingredienserna är Pimm's.. Kanske inte så vanlig här uppe...



Den finns som beställningsvara här i Piteå. Enda stället i Norrbotten de finns på Systembolaget
är i Luleå.
Jag tackar min kära vän Lena som påminnde mej om denna skönhet, när vi hälsade på henne med
familj i sommras!!

Ååååh! Nu börjar jag verkligen se fram emot sommaren. Hoppas bara att den bringar bättre väder
i år än förra. Skönt nog prickade vi in den varma veckan samtidigt som vår Stockholmsresa!!

Ha det så gött!!

Anna

Kommentarer
Postat av: Theres

Du är nu utmanad!!!

2009-01-27 @ 14:16:46
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0