2 dagar full rulle...

Äntligen har dagen kommit till ända. Har varit väldigt rolig, men är helt
slut nu.

Det började igår. Jobbade 7-16.15. Hämtade Lillan på dagis, hämtade
hennes saker och böt kläder. Skjutsade Lillan till mormor, där middag
väntade. Tog en liten lutare på 10 minuter innan jag drog iväg till jobbet
igen. Inventerade där från 18-23. Väl hemma var jag så "speedad" att
det var svårt att somna. Drog för alla persienner innan jag lyckades somna.
Tur var det, då slapp jag äta frukost i en masugn.

Först kl 08 vaknade jag av ett sms från A. (som då var i Uppsala)
Somnade om och blev väckt av mamma kl 10.30.

Hämtade Lillan vid 12-tiden. Då drog vi till stan. Lillan ville ha sig en
chokladboll och en festis. Vi besökte också olika klädaffärer, och fyndade
en del snygga grejer! Besökte sen Coop, och shopade saker för att baka.

Middagen blev på Max. Det var ett bra tag sen vi var dit, så jag tänkte att
Lillan skulle tycka att det var kul! Mest roligt var det nog att åka rutchkanan.

Väl hemma vilade vi en liten stund, sen startade stor bakandet!!
Det blev bullar, chokladbollar och grekiskt lantbröd!

Här är en del av resultatet!!....



Mums med nybakat!!

A kände genast vad vi pysslat med under dagen när han äntligen kom hem!

Känner mig väldigt glad och nöjd över denna dag!
Det luktar fortfarande gott efter bullbaket!!

G'natt

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0