Fårön runt...

Dagen till ära hade vi tänkt åka skridskor runt Fårön.
Men efter 100-150m gjorde det så ont i fötter och ben,
att vi böt till skorna igen. Jag och Andreas spatserade
runt på ca 2½ timme. Det inkluderar stopp för varm
dryck och grillad korv.
Vid stopp nr 2 träffade vi min chef!! Delade ut varm dryck
och daim.
Dock blev det ingen vinst vid lotteriet. Men otroligt nog
var det jätte roligt! Kanske vi gör det igen nästa år!!


Jag hade ju inte tänkt att jag skulle gnälla i min blogg, men måste få
göra ett undantag. När vi gick Fåröbanan runt, låg det till min stora
förskräckelse massor med hundbajs efter banan. Var även nära att trampa
i några av dessa kolossala gödselhögar som låg där. Jo, jag vet att
isen smälter till våren och att allt bajs försvinner ner i vattnet. Men hu så j-vla
äckligt!! Fy er lata hundägare som inte kan trolla bort hundbajset från
denna underbara promenad... Tyvärr svärtar lata hundägare ner för alla duktiga
hundägare som verkligen städar bort efter sina hundar..... nog gnällt för idag.


Har sett att många har skrivit om Schlagerfestivalen. Grattis T till vinsten!
Inte illa! Själv har jag ju hittat min stora favorit, dock deltar han inte
själv i festivalen. Henrik Dorsin med Tingeling, har gett mej många
skratt! Den senaste rappen var ju skitkul!!!

Ska bli spännande att se vem som tar hem vinsten. Finns ändå många
låtar som är helt ok!

Tror inte att jag hade så mycket mer på hjärtat!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0