Irriterad.....

Har faktiskt råkat ut för att mitt förra inlägg inte ville komma in på
min blogg... Verkar inte vara helt ovanligt!

Är idag lite irriterad på H&M..
Fick en räkning idag på 60kr. Detta beror på att jag inte handlat
för 2000kr under föregående år. När jag blev medlem på H&M,
stod det inte något om detta. Varför ska jag betala för att få
erbjudande från denna kedja som går med miljonvinst varje
år. Ska ringa dit och prata med dem och se om de vill ha kvar
mej som kund eller inte.
Har för ca 1-2 veckor sen lagt in en order via internet där.

Visst får man vara lite bitter?!!

Vill de inte ha mej som kund, drar jag tillbaka min order.
Beställer kläder hos någon annan, och slösar 60kr på dem
istället - då de inte tar 60kr för att jag ska vara medlem!!

Om det då varit en engångssumma på 60kr, och inte varje år!

Återkommer med hur det gått....

Anna


Kommentarer
Postat av: The T-master.

Men Anna nu chockar du mig svårt. Dricker du inte T ??!! :-0.

2009-03-26 @ 09:23:17
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: T

Förstår din ilska, MEN det står i villkoren om dom 60 kronorna. Åtminstånde när jag blev medlem gjorde det det. Tack för tipset, var får jag tag på det?

Kram!!

2009-03-26 @ 14:54:26
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0