Ledig lördag!

Igår hade vi chili-afton med PoE! Gott blev det och supertrevligt sällskap.
Såg även finalen på Lets Dance. Spännande! De var ju så sjukt
duktiga.
Om man ens kunde lära sig hälften hade jag varit lycklig!
Efter vännerna lämnat oss, blev det Mafia Wars på Facebook.
Passade på att chatta med en MW-kompis i ca en timme,
medans jag smuttade på en god och kall Pimm's!!

Idag har jag, gubben, lillan och B snurrat runt på stan en sväng.
Vi lyckades äta lunch på Arbaillo (tror jag stavas så??), shoppa
lite grejs på Apoteket och sist men inte minst blev det ett hårband
och ett sånt där nagellack med magnet!! 

Sista vi shoppade var på Coop...
Det blev till en sallad och nå vitlökskroketter,,
Ikväll ska E:arna komma på middag, och lite gott att dricka!!
Så kul det ska bli!!

Tills nästa gång!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0