Ledig!

Slö dag idag. Måste få finnas såna dagar i ens liv.
I vanliga fall är det full rulle, men i dag blev det ledigt.
Inte riktigt planerat, men ack så skönt!

Vädret ute är helt suveränt. Försöker övertala lillan om att gå
ut en stund, men har inte lyckats än... snart!!

På em ska jag till tandhygenisten igen. Inte hos den jag brukar
gå till. Ska få 2st fjädrar i tandställningen, för att separera tänderna.
Så jag kan få rätta fästet till tandställningen! Så är det när man har
för tätt mellan tänderna!

Har bestämt att jag ska försöka börja träna igen! Ikväll!
Så då ska vi se vad som händer idag. Varje gång jag försökt
börja träna för att må bättre och orka mer, har det hänt något som
gör att jag inte kan träna!!

Ta i trä!!

Wish me luck!!

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0