Shopping!!

Det blev en liten shoppingrunda med mamma och Lillan idag!
Blev inga stora inköp, men jag är mycket nöjd!

Det blev dessa inköp!!



Jag unnade mej en lite dyrare Dior mascara, men en märklig
borste! Oj, vad många ögonfransar jag fick med den!

Fastnade direkt för halsbandet som jag hittade på Guldfynd!
Inte dyrt men ack så fint! Fanns med vit sten också, men den
var inte alls speciell.
Lillan shoppade också på Guldfynd. Ett set med halsband
och ring med en jordgubbe på. Hade tänkt fota det också,
men hittade inte ringen! Den ligger säkert på det där bra
stället!

Nu ska jag ta och exprimentera med kyckling. Ska försöka
göra fyllda kycklingbollar. Antagligen blir det fiasko, men
det kan också gå åt andra hållet och bli riktigt gott.
Föregångaren till mitt försök är Mini Kievs, som går att
köpa på vilken stormarknad som helst i England. Det
är ju en bit att fara och handla där!

Önska mej lycka till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0