Tandvärk!!

Sitter här och har sjukt ont i tänderna. Blir fel om jag skriver munnen,
då jag i övrigt inte har ont. Molande värk.
Det är bara en dag kvar, så åker fjädrarna ut. Då är tandställningen
förhoppningsvis på plats.
Flytande föda tills dess, är vad som gäller.

Börjar jobba sent idag. Skönt att ta det lite lugnt på morgonen.
Dricka kaffe, mysa med lillan och röja lite!
Lillan vill som vanligt inte till dagis, men det går alltid över när
vi kommer dit. Full rulle!     :o)

Igår kväll fick vi besök av PoE. Alltid trevligt, men det höll på att utebli.
Jag var i duschen och A gjorde mat inför idag. Hörde inte att de var
bakom dörren. Tur nog såg A bilen i ögonvrån.
Kaffe och fika (som tyvärr jag inte kunde äta), och trevliga samtal och
skratt. Precis vad jag behövde för att glömma värken en stund!!

Nä, nu ska jag försöka göra nåt vettigt innan jobbet.

Ha en bra dag!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0