"Ny" kökssoffa..!!

Har flitat på litegrann på kvällskvisten. Sofflockets klädsel var
såååååå trasig att det var dags att göra något åt det.
Förra klädseln var tyg från ett överkast, så jag tänkte hitta något
som var mer hållbart. Tog med mej Lillan och besökte
Trasan. Där hittade jag en massa fina tyger! Fastnade för
grått fuskläder. Lillan tyckte rosa som vanligt, den var frän men
skulle nog fort bli less den. Kolla in förvandlingen!

Så här såg soffan ut före!


Här är resultatet!


Jag är mycket nöjd i alla fulla fall!

Hittade nästa bild när jag laddade upp resten av bilderna.
Det fanns en massa märkliga bilder. Gissa vem fotografen
är?!! Finns en liten ledtråd! En söt sådan. ;o)




Läste T's blogg och fick en massa noja. Därav har jag tagit bort alla
lånade bilder och kör nu endast med egna kreationer.

Så då är det väl copyright på alla mina egna bilder. Men vänner och
arbetskamrater har tillstånd att låna mina bilder utan att fråga!
Har bara lite svårt att förstå att det ska vara så hemskt, min blogg
är rätt så liten och rätt osynlig.

----  Ingen allemansrätt på internet inte  ----


G'natt alla!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0