Vattkoppor....

Jaha, då var det dags för Lillan.
Vattkoppor. Bra att göra bort det när man är liten. Att få det
som vuxen är ingen lek.
Det började nog igår. Hon klagade över att det kliade på
kroppen. Jag som just tagit på henne en ny klänning, trodde
i min enfald att det var den som gjorde det. Men när A hjälpte
henne att ta av tröjan efter en liten olycka, var det prickar på ryggen.

Här är en bild på den största av blåsorna.. än så länge.



Titta rakt nedanför örsnibben.. där är den!

Nåväl.. Borta från dagis 1-2veckor.
Fått ställa in två kalas idag.. Tar det så snart hon blivit frisk!


Lördagskvällen var jätte trevlig! Oxfilé, vitlökskroketter, sallad och rött vin.
Mums! A gjorde en helt suveränt god kladdkaka med både vit och mörk
choklad.. och så grädde till!!  alla choklad sensorer jublade av lycka!!

Vi anammade också Earth Hour. Småtjejerna tyckte att vi var helt galna. :o)

Nu ska jag ta mina trötta ben och lägga mej och sova.
Jobb imorgon. A är hemma och ska ta hand om den lilla prickiga!

Go'natt!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0