Stolt mor! :o)

Måste få börja med att skryta!!

Lillan har gjort sitt första broderi. Med lite hjälp, men färgval och sömnad
är gjort själv. Jag hjälpte med att fästa trådar, hålla tyg, brodera in hennes
namn, sätta friselin på baksidan och göra snyggt runt om...

Men titta så himla fint!!


Annars sitter jag här och försöker borsta bort skrämselhickan jag fick
av melodifestivalen.
Svenska folket var på vippen att skicka självaste Caroline af Ugglas till
Moskva... Vi satt med andan i halsen och väntade/hoppades att någon annan
skulle kunna ta sej förbi henne i poängräkningen.

Åh, tack gode gud! Marlena Ernman fick flest röster. Vi kunde pusta ut.
Det var i och för sej inga fel med själva låten "snälla, snälla", rätt fin faktiskt.
Sen får jag säga som de flesta kändisar eller advokater (välj själv)...  
- Inga kommentarer!

Nä, nu ska dra fram mitt eget broderi en stund innan läggdags!

Anna

Kommentarer
Postat av: Theres

Duktiga tjejen!!

2009-03-16 @ 08:28:19
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0