Var med å tävla hos J!!



Detta fina kan ni vinna om ni tittar in på J's blogg och tävlar. Har tänkt
försöka själv och hoppas på tur.


Är inte lika irriterad på H&M längre, men fortsatt medlem kommer jag inte
att vara. Lägger gärna 60kr på en annan affär som ger erbjudanden som
jag slipper betala för på detta sätt!!


Idag har jag jobbat alldeles för länge.
Började kl. 06.00, stämplade ut 19.45. Otroligt nog var jag inte heller trött.
Märkligt?!! Nåväl, det var roligt med mallningar och nya diskar!
Men imorgon är jag ledig, och är det i dagar tre!!
Skönt! Får väl se vad jag och lillan hittar på för bus.

Åh, måste få berätta!! Vilka underbara människor.
Några bekanta var och handlade på jobbet. De "råkade" ha några kort med
sej som de tyckte att jag (och mina bröder) skulle få! Det var bilder från
nyårsafton 1978. Dvs jag var 4år gammal då. Mamma var så gammal som 
jag är idag, och Lillan lika gammal idag som jag var där!  Så himla kul!
Visade kortet för Lillan och frågade vem det var, och pekade på lilla jag....

- Det är ju jag mamma!!

Åh, lilla sötnosen!!  :o)



Kramis

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0